
Hulp nodig of meer weten? Wij zijn maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 20:00 uur bereikbaar op 0162 238 990
Horeca-Intake is ook geschikt voor:
sportverenigingen, buurthuizen en recreatie
Bezoekers scannen bij aankomst een unieke QR-code. Deze QR-code gaat direct naar een intake formulier met de gezondheidsvragen. Dit intake formulier is vormgegeven aan de hand van het voorbeeld van Koninklijke Horeca Nederland. Een speciale app is niet nodig. De meeste smartphones herkennen via de normale camera de QR-code en gaan naar de website.
Na het beantwoorden van de gezondheidsvragen hebben bezoekers de mogelijkheid om een telefoonnummer en e-mailadres achter te laten. Deze gegevens zijn optioneel en registratie is vrijwillig. Het invullen van de voornaam is wel verplicht in verband met de registratie van de gezondheidscheck.
Als de bezoeker de registratie heeft afgerond (of overgeslagen) is direct de uitslag van de gezondheidscheck zichtbaar op het scherm van zijn/haar smartphone. Is alles in orde? Dan is de achtergrond groen. Is een vraag met ja beantwoord? Dan kleurt het scherm rood en is de gezondheidscheck niet succesvol doorlopen.
Meer weten over Horeca-Intake?
Bel met 0162 238 990
De antwoorden op de gezondheidscheck worden niet opgeslagen, alleen de uitslag (positief of negatief) wordt weergegeven op het scherm van de bezoeker. Kiest een bezoeker er voor om zijn of haar gegevens achter te laten? Dan worden deze gegevens afgeschermd. Via het dashboard kunnen uw medewerkers uitsluitend de bezoekers van vandaag inzien en de voornaam en achternaam. Contactgegevens staan uitsluitend in het export bestand voor de GGD en kunnen alleen door directie of manager worden geopend.
Via het dashboard zijn alleen de bezoekers van vandaag in te zien. Is het na middernacht? Dan staat het dashboard weer klaar voor de volgende dag. Registraties blijven op de achtergrond beschikbaar als download in geval van een bron- of contactonderzoek voor de GGD. Deze gegevens kunnen alleen door managers of directie worden opgevraagd via het dashboard. Alle registraties (ook de vrijwillige contactinformatie) worden slechts 14 dagen bewaard. Daarna gaan deze definitief verloren.
Horeca-Intake is een initiatief van Mach-IT. Wij hebben niet als doel om zoveel mogelijk winst te maken. Daarom bieden wij Horeca-Intake gratis aan voor het registreren van 5 gasten per dag. Heb je meer dan 5 gasten per dag? Dan kun je eenvoudig upgraden naar de Pro-versie. De kosten voor de Pro-versie zijn € 30,- exclusief btw per halfjaar.
De voordelen van Pro:
Wij zijn bereikbaar op 0162 238 990 (op werkdagen tot 20:00 uur) en per e-mail op info@horeca-intake.nl.
Mach Software B.V.
Hoge Ham 24a
5104 JG Dongen
K.v.K: 70212953
Horeca-Intake is een handige tool voor ondernemers met een hotel, restaurant of café. De tool is gelanceerd op dinsdag 11 augustus 2020 en nog steeds in ontwikkeling. Heb je vragen? Laat het ons weten! De meest gestelde vragen hebben we hieronder opgesomd.
Welke gegevens worden door Horeca-Intake opgeslagen?
Horeca-Intake slaat alleen de noodzakelijke gegevens op voor het contact- en brononderzoek van de GGD. Het verstrekken van contactinformatie (zoals telefoonnummer en e-mail) gebeurt op vrijwillige basis.
Wij registeren altijd:
– Naam van de locatie
– Datum en tijd van inchecken
Wij registeren met toestemming:
– Voor- en achternaam
– Telefoonnummer
– E-mailadres
Wij registeren nooit:
– Je GPS-locatie
– Je IP-adres
– Merk/type telefoon
– En andere gegevens dan hierboven vermeld
Waar worden de gegevens van Horeca-Intake opgeslagen?
Horeca-Intake (Mach Software B.V.) maakt gebruik van de infrastructuur van Bitency in Dongen. De applicatie en database zijn gehost op apparatuur in het datacenter van Global-E in Rijen. Bij de ontwikkeling en hosting van de applicatie zijn geen multinationals (zoals Google of Microsoft) of buitenlandse partijen betrokken.
Hoelang blijven de gegevens bewaard?
Wij volgen het nieuws en de updates via de website van Horeca Nederland. De laatste update is van 10 augustus 2020. In dit bericht schrijft KHN dat het voorlopig verstandig is om gegevens voor 14 dagen te bewaren. Horeca-Intake is hierop ingesteld. Na 14 dagen worden de gegevens van de bezoeker automatisch verwijderd uit de database. Zie ook: https://www.khn.nl/lobby/khn-lobby/gezondheid/coronavirus
Wat als mijn gast de QR-code niet kan scannen?
90% van de smartphones kunnen een QR-code scannen met de standaard camera app. Lukt dit niet? Dan kan iemand altijd een app downloaden uit de AppStore van Apple of PlayStore van Google. Maar.. dat is niet erg gastvriendelijk. Daarom adviseren we in dit geval om het formulier namens de klant in te vullen. Een medewerker kan hiervoor zijn of haar eigen smartphone voor gebruiken.
Wie zit er achter horeca-intake.nl?
Horeca-Intake is een initiatief van Mach-IT. De tool is ontwikkeld door Michael Gulickx en Matti Gulickx. De cloud dienst wordt aangeboden door Mach Software B.V. ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 70212953.
Hebben jullie algemene voorwaarden voor Horeca-Intake en waar kan ik die teruglezen?
Ja, onze algemene voorwaarden zijn opgesteld door ICT-Recht. Je kunt een PDF downloaden onder het registratie en inlog formulier. Hier klikken mag ook!